شرکت در هشتمین دوره نمایشگاه ایران فارما

شرکت در هشتمین دوره نمایشگاه ایران فارما

شرکت متین تجارت به همراه  یکی از شرکای تجاری خود  شرکت NEUMO با هدف معرفی محصولات و توانمندی‌های خود در سال 1402 شرکت نمود. صبح چهارشنبه ۵ مهرماه مراسم افتتاحیه هشتمین نمایشگاه ایران‌فارما با حضور مدیران ارشد صنعت سلامت و داروی کشور در سالن اصلی مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.

ایران فارما عنوان نمایشگاه شناخته شده در صنعت دارویی است. این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی و پتانسیل صنعت دارویی کشور، ارائه آخرین تحولات و دستاوردهای صنعت دارو، آشنایی با بازارهای جدید و ایجاد بستر لازم جهت انتقال دانش فنی، از سال ۱۳۹۳ و در شش دوره برگزار شده است. مشارکت چشمگیر شرکت­‌های داخلی و خارجی از این نمایشگاه حاکی از تلاش دست‌اندرکاران برگزاری این رویداد در معرفی ظرفیت صنعت دارویی کشور در سطح جهان می­‌باشد.

شرکتNEUMO تولیداتی از قبیل شیرآلات استنلس استیل، لوب پمپ‌، پمپ‌های سانتریفیوژ، شلنگ‌های انعطاف‌پذیر مناسب صنایع شیمیایی، لبنی، واحدهای حل‌کننده پودر و تجهیزات سنجش جریان (سرپوش‌های منهول و مانومتر) و غیره جهت ارائه به صنایع دارویی به نمایشگاه گذاشت. این شرکت همچنین در تامین و راه اندازی پروژه‌هایCIP، PWT، WFI، خطوط ذخیره و توزیع، سیستم‌های لوله کشی نیز آماده خدمت رسانی در تمامی مراحل طراحی، مدیریت پروژه، مونتاژ و راه اندازی (به عبارتی صفرتاصد پروژه) می‌باشد. از رفرنس‌های این شرکت می‌توان پروژه‌های شرکت مهندسی زیستی آروکو، آریوژن فارمد، سیناژن، بیوسان فارمد، سیوند صنعت و پیشگامان تامین تجهیزات قشم نام برد.

گروه بازرگانی متین تجارت نماینده این شرکت در ایران بوده که به منظور افزایش راندمان کاری و پیش برد هرچه سریعتر استعلام‎‌ها به خریداران خود خدمات شایسته ارائه می‌نماید.

گفتنی است، هشتمین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته به عنوان بزرگترین گردهمایی تخصصی دارویی ایران، توسط سندیکای صاحبان صنایع دارو‌های انسانی ایران و با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان غذا و دارو و با مشارکت گسترده شرکت‌های داروسازی داخلی و خارجی، انجمن‌ها و سندیکا‌ها و سایر نهاد‌های مرتبط از پنجم تا هفتم مهرماه 1402 در محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران در حال برگزاری گردید.

 

 

توسط کاربر

توسط کاربر